Images tagged "fotografii-nunta"

No Responses to “Images tagged "fotografii-nunta"

  • Excelente sfaturi! Cred ca orice fotograf ar trebui sa tina cont de ele !

  • Excelente sfaturi pentru fotografi !

  • Doamne, Ana, ce frumosă eşti! Să te ajute Dumnezeu să fii fericită!

  • Buna ziua,
    As dori un ajutor din partea dumneavoastra daca se poate…eu nu sunt nici macar o incepatoare, neavand un aparat performant…insa doresc sa-mi achizitionez unul…intre timp incerc ca pe acest site sa incerc sa ma pun la curent cat de mult reusesc cu anumiti termeni specifici, cu tehnici si cu orice informatie ajutatoare….pentru ca nimeni nu ma lamureste si-mi dau totusi seama ca ceea ce mi s-a spus de asa-zisi”profesionisti” nu prea concorda ( vor doar sa-mi vanda un produs nu si calitate) am apelat la dvs. pe scurt, eu crosetez articole deosebite pentru botez, trusouri dar si diverse caciulite haioase cu animalute 3D pentru nou nascuti. Insa pentru a le pune in valoare as avea nevoie sa fac o fotografie de produs de caliatate….stiu ca-mi trebuie si cort, insa nu stiu care e cel mai potrivit….va rog sa ma indrumati in limita timpului dumneavoastra disponibil si sa-mi spuneti ce aparat, obiectiv, diafragma,card s-ar potrivi. Va multumesc anticipat.

    • Buna Iulia,

      Dupa cum ai vazut pe site, eu sunt axat pe fotografia de eveniment.
      Intr-adevar, pentru a realiza fotografii ca cele pe care le vezi prin reviste ti-ar trebui un echipament adecvat dar si notiuni despre fotografie (compozitie, lumini etc.). Nu stiu ce buget ai, cat timp ai sa inveti dar ti-as recomanda sa nu arunci banii daca tu esti axata pe confectionarea produselor.
      Confectioneaza ce ai de confectionat si lasa pe cei care stiu sa faca fotografii sa le faca. S-ar putea sa realizezi ca daca vrei sa le faci pe amandoua nu vei face niciuna bine.

      Succes!

  • V-am transmis un e-mail cu datele de contact!

  • V-am trimis un e-mail cu oferta standard! Pentru detalii, va rog sa ma contactati pe e-mail sau telefon.

  • Buna ziua
    Daca sunteti disponibil sambata 06.07.2013, am avea nevoie de serviciile dvs. pentru un botez. Este o petrecere in familie, asa ca am dori sa imortalizam doar slujba de la biserica. Ne puteti ajuta?
    Cu multumiri,

  • As dori sa stiu si eu care este pretul pt realizarea fotografiilor la o nunta? Nu stiu exact locatia. Oscilam intre Bucuresti sau o locatie aflata la 40 de km de oras. Si as vrea sa stiu daca aveti in oferta si photobook pt eveniment.
    Va multumesc anticipat.

Trackbacks & Pings